Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2012 21:16 - Бившият кмет Явор Кашукеев: Срам ме е, че заплаших сестрата на премиера
Автор: maania Категория: Новини   
Прочетен: 983 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.10.2012 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жена ми припада от глад вкъщи, иска да се самоубива
  image Брадясал и изнемощял, бившият селски кмет от Кюстендилско Явор Кашукеев (62 г.) бе пуснат от ареста и се прибра у дома си в петък сутринта. В сряда чешитът заплаши с атентат по телефон 112 сестрата на министър-председателя и беше арестуван. Преди години той изкарал два кметски мандата в село Шатрово и един като общински съветник от БКП в Бобов дол. От доста време е безработен, съобщава “Труд”.“Отправих заплахата напълно съзнателно - заяви той. - Изтърпял съм много болка, откакто съм безработен, исках и премиера да го заболи и да ми обърне внимание.”
В полицията се държали кротко с него. Не му се видяло много страшно. Страшна била само мръсотията в тоалетната при дознателите. И тоалетна хартия нямали. “Безпаричието ме е хванало за гушата. Нямам пари за цигари, но ще подаря чувал тоалетна хартия на следователите, защото си нямат, каза той. - Аз съм човек с достойнство. За да тръгна да предизвиквам вниманието на премиера по този начин, то е защото вече стигнах до ръба. Нямах изход. Ами тя, жена ми, плаче, иска да са самоубива. Представяте ли си как издържам аз, като я гледам нея в това състояние. Ние нямаме и една стотинка, така сме повече от година. Умираме от глад. Жена ми припада през вечер, защото е гладна. Срам ме е, че го направих. Но за да я докарам дотам, да изляза да говоря за социалното си положение, значи нещата са станали непоносими. Аз самият не одобрявам това, което направих. Знам, че това не е нормален акт. Но нямах никаква друга възможност. Никаква! Ако бях написал писмо до Борисов - колко време щеше да пътува това писмо и кой ще му обърне внимание! Да поискам на живо среща с премиера? Колко време ще мине и дали изобщо ще стане? И затова реших по този начин.”

www.facebook.com/syvetnik
www.facebook.com/syvetnik




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185585
Постинги: 70
Коментари: 112
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол