Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 06.10.2012 08:49
Гигантската компания за потребителски стоки Unilever обяви, че е започнала да използва своята маркетингова стратегия от "третия свят" в Европа. Това е красноречиво свидетелство за нарастващото социално неравенство, обхванало стария континент, съобщи Global Research...
Ян Зиждервелт (Jan Zijderveld), ръководител на Европейските операции, заяви без заобиколки, че решението е било взето, защото "бедността се завръща в Европа".
Групата ще започне да произвежда за европейския пазар по-малки и по-евтини пакети, които продава в Африка и Азия. "В Индонезия продаваме индивидуални опаковки от шампоан [за] 2-3 цента и пак правим добри пари", каза Зиждервелт ."Ние знаем как да правим това, но в Европа бяхме го забравили в годините преди кризата."
Unilever вече прилага тази стратегия в Гърция и Испания, двете страни, набелязани за драконовски мерки за икономии от тройката - Европейския съюз, Международния валутен фонд и Европейската централна банка.
www.facebook.com/syvetnik
Метод за лично съветване
Тагове: